Boldogság

2012.02.28. 21:15

szerző: Hagymácska92

Üdv mindenki!!

Mit jelent nektek a boldogság?

Nekem azt, ha a barátaimmal és a párommal veszem körül magam a mindennapjaimban. Teljesen zökkenőmentesen nem éldegélhetek, de ha már huzamosabb ideig nincs egetrengetően nagy problémám, akkor én már boldognak érzem magam. Mindenki különféle helyzetekben leli meg a boldogságot. Van, akinek szerelem kell hozzá, másoknak pedig esetenként kegyetlenkedés váltja ki... Sosem értettem, hogy miért érzik jól magukat azok az emberek, akik másokat bántanak, megfélemlítenek, vagy terrorizálnak..?! Ha valaki meg tudta eddig fejteni az ilyen észjárású emberek gondolatmenetét, akkor kérem kommenteljen :) Vannak önkínzó emberek, akik már annak is örülnek, ha ők magukban nem, de a környezetükben boldogságot vesznek észre. Valójában én is ilyen vagyok... Ha valaki fontos nekem, és látom rajta, hogy jól érzi magát az adott pillanatban, akkor engem is felvillanyoz a viselkedése, és reményt ad, hogy valaha még én magam is lehetek olyan boldog, mint már viszonylag régebben... Néha úgy érzem, hogy csak nekem nem adatott meg a hosszútávú boldogság. Aztán szétnézek az ismerőseim körében, és látom, hogy néhányan nálam sokkal nagyobb gondokkal küzdenek a mindennapjaik során. Hozzájuk képest nekem van 1-2 igaz barátom, akikre mindenben számíthatok. Jelenleg még egyedülálló sem vagyok, de igazából az utóbbi időt, ami Józsi és Bécy közt telt el, egészen élveztem.. Olyan dolgokat tehettem meg, amit az ember, ha kapcsolatban él, eszébe sem juthat megcsinálni. Nem függtem senkitől, nem kellett senkihez igazítanom a napirendemet.Emiatt sokat unatkoztam is, de legalább könyvet és blogokat olvastam, zenét hallgattam, filmeket néztem. Nem mondom, hogy nem örülök, hogy itt van nekem jelenleg Bécy. Csak azt állítom, hogy nem alapozhatom egyedül rá az életemet, tehát távolabb kell látnom a kapcsolatunkon, és meg kell forduljon a fejemben, a "Mi lesz ha mégsem működik, és újra egyedül maradok?!" gondolata...

Most megyek pihenni, ezt a gondolatsort még lehet folytatom legközelebb egyszer :)

X.o.X.o.:Hagymácska

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://piciszoszi.blog.hu/api/trackback/id/tr764221196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása