Ünnepek

2011.12.22. 20:54

szerző: Hagymácska92

 Sziasztok, újra jelentkezem!!

Tegnap este értem haza kollégiumból, és egy jó barátnőmmel beszélgettem Facebook-chat-en... Sajnos Encimmel keveset találkozunk, de tudom, hogy bármikor-bármiben számíthatok rá... (L)  Eszembe jutott, hogy az elmúlt 3 Karácsonyomat és Szilveszteremet ugyanazzal az emberrel töltöttem el... (Tomival) És kicsit zavart lettem az éjjel, mert Józsi nem tud eljönni hozzánk most Karácsonykor, így külön töltjük az ünnepeket. Meg amúgy is, szerinte korai lenne... Aztán még a Szilveszter is kérdéses, mert ha nem lennénk elegen a koleszban, akkor nem lesz semmi szervezett buli, és nem tudunk majd visszamenni. Említettem Józsinak, hogy akkor eljöhetnek hozzánk, de erre nem igazán reagált semmit sem... :S Úgyhogy a végén még egyedül töltöm az ünnepeket. Persze a családom itt van, de más lenne, ha a párommal is lehetnék együtt. 

Amúgy ti hisztek még a szilveszteri-éjféli csók hiedelemben? Én mindig is hittem, hogy az a bizonyos éjféli csók csodákra lehet képes, hiszen azt állítják, hogy azok a párok, akik Szilveszter éjfélkor csókolóznak, azok sikeresek lesznek. Az elmúlt 5 Szilveszterkor én mindig csókolóztam a párommal, akivel voltam, de semelyikből nem lett örökké tartó, sikeres kapcsolat. Legutóbbi ilyen kapcsolatomnak 3 év után vége lett, pedig tökéletes éjféli csókunk csattant el háromszor is... Most meg az sem biztos, hogy lehet éjféli csókom, bár már azt sem tudom, hogy jó ötlet lenne-e... :S 

Most viszont megyek tanulni és pihenni, majd jövök még valamikor!

Mindenkinek kellemes ünnepeket kívánok, és ha addig nem jelentkeznék, akkor boldog új évet!! 

X.o.X.o.: Hagymácska

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://piciszoszi.blog.hu/api/trackback/id/tr593489362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása